Ενδεικτικό της προχειρότητας της μελέτης, είναι η άρον – άρον ασφαλτόστρωση και παραχώρηση στην κυκλοφορία της οδού (ο Θεός να την κάνει) Πέλλης από τη Δουκίσης Πλακεντίας μέχρι την οδό Βόλου (πλάτους 2,5 - 3 μέτρα με βία). Αυτό συνέβη μετά από τις έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι ερχόμενοι από Βριλήσσια-Γέρακα (κόμβο Πλακεντίας) μετά το κλείσιμο της στροφής προς την οδό Μεταμορφώσεως, έπρεπε να κάνουν έναν κύκλο 6 και πλέον χιλιομέτρων για να πάνε στα σπίτια τους ή στο 5ο Δημοτικό Σχολείο και την εκκλησία της περιοχής. Οι φωτογραφίες αδιάψευστος μάρτυρας του… «μαρτυρικού» δρομολογίου των οδηγών που έρχονται από τον οδικό κόμβο Δουκίσσης Πλακεντίας και θέλουν να κατευθυνθούν προς την περιοχή της Μεταμόρφωσης Χαλανδρίου.
Για γέλια είναι κι τροποποίηση της μελέτης –σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οι έντονες αντιδράσεις κι οι διαμαρτυρίες των καταστηματαρχών– με τη μερική κατάργηση του λεωφορειόδρομου και τη μετατροπή της οδού Μεταμορφώσεως σε διπλής κατευθύνσεως στο τμήμα από την οδό Παρνασσού μέχρι την οδό Κιθαιρώνος, συνολικού μήκους 80 περίπου μέτρων.
Αν οι ρυθμίσεις αυτές –για τις οποίες θριαμβολογεί στο πολυτελές φυλλάδιο που κυκλοφόρησε ο Δήμος– ονομάζονται προστασία της γειτονιάς, εξυπηρέτηση των κατοίκων και δείγμα οικολογικής ευαισθησίας, τότε πράγματι ο Δήμος Χαλανδρίου διεκδικεί το παγκόσμιο βραβείο πρωτοτυπίας. Αν μάλιστα –λέμε εμείς– εμπόδιζε τελείως τους κατοίκους να πάνε στα σπίτια τους, θα το είχε εξασφαλίσει και… ισοβίως! Προς το παρόν όμως, το μόνο βραβείο που με βεβαιότητα του απονέμουν οι κάτοικοι της περιοχής, είναι εκείνο της προχειρότητας, της σπατάλης και της ασυδοσίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Καλοπροαίρετα